miercuri, 1 aprilie 2009

Another very interesting video (HQ) from a fan


Courtesy of anitamia21

18 comentarii:

ochialbastri0508 spunea...

Super.....felicitari si chiar le meriti.Si ei sunt extraordinari.

maria spunea...

para paloma:
http://arrazando-ro.blogspot.com/2009/03/war-dance.html?showComment=1238946960000#c4156971203042247486

maria spunea...

ochialbastrii pe cine pupi tu atata in c*r? pe carlos sau pe fabian? da dddmaria?
rusinica!

maria spunea...

dar unde canta juan?
unde sunt ei? imi este dor de ramiro.

ddddmaria28 spunea...

PT MARIA:te rog abtinete de la astfel de comentarii daca te duce capul.Noi santem amice cu trupa si santem departe de ei si de aceea le trimitem pupici si salutari dar nu cred ca te intereseaza pe tine si vorbesti doar din invidie.sa iti fie rusine tie draga maria daca asa usor interpretezi tu lucrurile in loc sa intrebi....BESITOS PARA ARRAZANDO...

paloma spunea...

Draga mea Maria,
daca asta e parerea ta eu o respect... fiecare are dreptul la opinie ... sa inteleg ca nu-ti place(toata)trupa... sau faptul ca am scris ca mi-e rusine cu tara mea..?
...daca tu esti fericita cu traiul de aici,bravo tie...
...chiar tu zici in propriul blog sa fim impartiali dar tu insati acuzi prea repede.. chiar cu multa rautate...
Nu m-as fi justificat atat,dar mie imi place sa inteleg si sa ma fac inteleasa.. deci daca am gresit spune-mi macar si ce... asa mai invatam...
Salutari pt muzica promovata de ambele trupe!
..besitos!

maria spunea...

pt paloma-
raspunsul tau imi place si il respect-in parte. m-a deranjat faptul ca iti e rusine cu tara asta, cand de fapt ar trebui sa iti fie rusine cu oamenii din ea, k tara nu are nici o vina
pt replica ta-jos palaria... acu ai castgat respectul meu. bravo

pt ochialbastrii si dddmaria-
pe mine ma duce capul mult mult mai mult decat pe voi aman2 la un loc. asta e clar! inteles ca sunteti departe, ca va e dor, dar nu inteleg de ce ziceti ca va place toata trupa cand de fapt voi ii pupati doar 2 dintre membrii.ceilalti cum se simt?chiar credeti ca le e indiferent?
eu nu sunt prietena cu trupa, adica nu i-am cun personal, ascult mzica lor si imi place tare. nu am de ce sa fiu invidioasa, nici pe cine.
iar inca o dovadas ca nu te duce pe tine, nu va duce pe voi capul este ca eu chiar am intrebat. pe care? k tot nu am primit raspuns...
te rog nu ma mai provoca pentru ca o sa iesi cam sifonata. nu e amenintare, e sfat.
pe mine nu ma intereseaza ce ai tu personal cu trupa, eram curioasa la un nume, k prea bati apa in piua cu cei 2. sau e doar asa sa le gadili orgoliul? e si asta, sa stii o forma de pupat...
si vreau sa mai specific ca eu pers cu trupa nu am nimic, eu chiar ador cantaretii din ei si ii respect foarte mult,- pentru ca personal nu am avut placerea sa ii cunosc

Anonim spunea...

www.arrazando.piczo.com

Aceasta este adresa noului site Arrazando.

Vizionare placută fanilor.

ddddmaria28 spunea...

PT MARIA:imi pare rau ca exista persoane asa de rautacioase ca tine draga maria si din pacate tu ai inceput nu noi.ce sa iti fac daca nu intelegi ce se intampla in jurul tau.dar ca sa iti fac pe plac iti explic mai bine poate o sa intelegi.iubim aceasta trupa pt tot ceea ce fac ei si au tot respectul nostru iar pupici le trimitem celor doi pt ca pe ei doi i cunoastem personal si santem fff buni amici iar pe ceilalti doar din vedere deci intr-un final nu au de ce sa se supere.iar de faptul ca ies "sifonata" cum ai zis tu ma amuza foarte tare si deabia astept sa ma sifoneze si pe mine cineva ca pana acum au mai fost "fane invidioase"ca tine si nu au reusit nimic.nu inteleg de ce nu iti vezi de treaba ta sau poate te simiti prea singurica...imi pare rau pt tine.noi pe blog si prin intermediul trupei ne-am facut o gramada de prietene fane cu adevarat si au tot respectul nostru dar ai aparut si tu sa te faci vazuta pe aici si daca imi permiti iti dau un sfat cum mi-ai dat si tu:fi mai buna si mai prietenoasa o sa ai de castigat mai mult...pupici si pt tine chiar daca nu te cunosc ca sa nu mai fi geloasa.VIVA ARRAZANDO,LOS QUIERO MUCHO.BESITOS PARA CARLOS Y FABIAN.....

maria spunea...

stii ce, marie, eu am adresat o intrebare si tu ai inceput sa te ratoiesti..asa ca nu eu sunt aia rautacioasa, eu sunt doar...sarcastica!
si nu sunt invidioasa, nu am pe cine si nici macar de ce. nu ma intereseaza personal trupa, ei nu sunt genul meu as putea spune...
chiar daca astepti sa te sifoneze cineva se simte cum ai domolit tonul. nu am de ce sa intru in polemici cu tine.ti-am raspuns cum ai avut si tu replica, dar pentru ca nu a mai fost asa de acid tonul tau asa e si al meu.
iti doresc sanatate si noroc in viata. sa tii la trupa in continuare si sa fie reciproc. cat despre a-mi face prietene pe net asa, nu cred in asta. dar niciodata sa nu zic niciodata.



stiti cumva unde canta trupa arrazando in weekend?

paloma spunea...

Salutare... fani infocati... :))
Trupa Arrazando canta momentan in militari, vis-a-vis de Cora Lujerului... i-am vazut si ieri si azi,de pe la 4 dup-amz.. nu stiu insa de weekend...
... treceti sa-i vedeti si intrebatii,sigur va vor spune pt k e in interesul lor sa aibe spectatori!
Hasta luego amigos !...
... abrazos para los muchachos... :)

ochialbastri0508 spunea...

Nu te supara Maria,dar chiar nu te duce capul deloc.Noi pupam pe cine vrem,asta este treaba noastra.Nu stiu care este problema ta.Comentariile sunt la liber pe acest blog.Daca nu-ti comvine mutate pe blogul celeilalte trupe(Raza).Baietii din trupa stiu despre cine este vorba ,asa ca nu trebuie sa-ti dam tie explicatii.Oricum esti prea tanara ca sa intelegi.Nu o lua in nume de rau ,dar noi chiar simpatizam aceasta trupa.Daca vrei sa sti mai multe si sa afli numele persoanei care te intereseaza pe tine intra te rog pe adresa mea si vorbim.Iti raspund la toate intrebarile.

ochialbastri0508 spunea...

Apropo,ma cunosti de undeva de spui ca te duce capul mai mult ca pe mine?Imi pare rau dar nu cred ca ma cunosti.Eu pe tine nu te cunosc si nici nu ma intereseaza cine esti si ce te framanta.Un beso para Carlos y Fabian y muy suerte.(Brasov)

maria spunea...

stii ce ochialbastrii primul semn ffffff clar ca nu te duce deloc capatana este ca nici macar numele nu ti l-ai scris corect. trebuia articulat, daca intelegi.
tu ai fost prima care ai zis ca nu ma duce capu si vad ca tot continui, asa ca deja m-ai enervat!
apoi sa iti mai zic ceva:
1.nu e treaba mea pe cine pupi, ai dreptate, eram doar curioasa.te-am intrebat ai raspuns, nu am insistat.
2.iar ai dreptate:comentariile chiar sunt libere.daca nu iti convine muta-te tu unde vrei, chiar si din tara...
3.faza cu "oricum esti prea tanara ca sa intelegi" chiar nu o inteleg.
4.al-2-lea comentariul l-ai dat nu pentru a fi rautacioasa ci pentru ca ai uitat sa ii pupi pe cei 2, nu-i asa?
5. uite ce frumos scrie paloma... tu de ce nu poti? k nu te duce capul...

acum sa imi cer acuze fata de persoanele care mai intra pe aici si citesc aceste rautati, dar daca ma provoaca "doamna", fata de trupa si fata de administratorul blogului

Anonim spunea...

=)) = pt ca , am citit comentariile de "pe aici" ! pana la urma si la coada ,vreti nu vreti ,sunteti romance fetelor , nu va mai desconsiderati !!! - EU , sunt mandra ca traiesc in Romania si ca-s romanca ! Voi ,aici, nu faceti altceva decat sa le aratati ,sa le dati inca un motiv in plus tuturor strainilor ,ca suntem rai ,egoisti,orgoliosi s.a.m.d. asa ca...hai sa facem un pas inainte , si sa ne iubim ,mai intai de toate, noi intre noi romanii , apoi ,oameni buni este loc berechet in inima oricui si pentru toti strainii !!! - spune de colo o : mama a doi copii (40 ani) ,femeie , doamna , si chiar o admiratoare a trupei ! (actualmente canta in parcul Crangasi trupa! )
As avea o rugaminte ,va rog, daca se poate; care cum sunteti prieten (-a) cu membrii trupei , spuneti-le sa nu mai rada , "sa nu faca bascalie" ; sa nu zambeasca ironoc ...atunci cand pomenesc in cantece de : mamaliga, ciorba de burta,micii ; pentru ca se observa , si "nu da frumos" daca pot spune asa! eu personal i-am urmarit foarte atent ,privindu-i chiar in fata, urmarindu-le fiecare miscare,gest...si credeti-ma dragi oameni m-am simtit tare jignita - pentru felul in care pronuntau : "aiiiaaaiii Rumaniaaa" - de parca ziceau mai bine te-ai "duce ..." (scz de expresie!) decat in tara asta! ; alt exemplu daca mai doriti fata de noi romanii , fata de cei ce ii priveau , fata de acei gura casca (printre care ma-m numarat si eu de atatea ori) , fata de cei ce puneau banii in acel cos si cumparau cd-uri !!! este acela de a ne critica , caracteriza la modul cel mai urat - auzindu-i chiar eu (cu toate ca nu am habar de limba lor materna-vorbita, insa, vrei nu vrei intelegi fiind f asemanatoare) atunci fiind in pauza la o tigara si la o gura de pepsi sau apa!!! ; altceva : inainte de a incepe sa cante acea melodie cu "divorcio" intotdeauna ei spun ceva de genul ca : noi romanii cunoastem acest "fapt" f bine pt ca este des intalnit , se practica , este la moda etc la noi in Romania ! f bine , asta este ! si unde-i problema , nu inteleg ??? ce-i de ras? daca tu , anume cantaret intr-o formatie din...bla bla asta ai inteles ca ii caracterizeaza pe romani...de ce mai vi ??? trebuie sa-i faceti sa inteleaga ,ca printre acesti romani ,mai sunt unii care baga f bine de seama ironiile si sarcasmul ,si nu le cade bien deloc!!! sa fie "luati la misto" in propria lor tara! stiti ce pana la urma ??? : fiecare trebuie sa-si vada intai gunoiul din fata lui ,sa se priveasca in oglinda , sa-si vada propriile defecte ,greseli ,...apooooii
Am fost curioasa,v-am vizitat! am avut ceva de spus ,am spus, si la modul corect si frumos! ascult ,si voi asculta melodiile trupei! am inregistrare ,poze cu ei si poze ale copiilor impreuna cu ei ,pe care le voi pastra! cam asta a fost sanatate romani!!!

admin spunea...

S-ar putea sa aiba desconsiderare dar numai gandindu-se la "muzele" lor romance care ii "hartuiesc"
Iar acele "ciorba-de-burta", "mamaliga", samd sunt de fapt poreclele lor:
mamaliga este cel mai mare si rotofei al patrulea din film
iar ciorba-de-burta este cel mai dănţuitor, al doilea in ordinea din filmul de mai sus

Anonim spunea...

Iti multumesc "admin" pentru raspuns si explicatii! siii pentru ca ai formulat cat se poate de frumos , merci inca o data! - iar ca raspuns voi spune: pacat !,ca suntem bagate toate femeile (romance) in aceeasi oala! stiu,insa destul de bine ca avem "oi negre" destule si mai stiu ca nici nu "vor disparea" niciodat' cum nu "vor pieri nici stelele de pe cer" ! :)) dar lasa-ne si pe noi "cele cateva" :)) sa ne falim ca avem bun simt, ca avem caracter , ca suntem cerebrale si de ce nu?!,putem acoperi "boarea" neagra , ce o spulbera peste tot "muzele"!:))(dupa cu le-ai denumit tu !- f frumos dealtfel!) .Insa, sa-mi fie cu iertare , tot nu e justificat felul in care ne privesc si caracterizarea sau gesturile ! crede-ma ,i-am urmarit cu f mare atentie! (vezi comentul meu de mai sus detaliat) ; cu privire la porecle, e ceva f haios, nu ma asteptam, si da bine daca sunt aici ,pe pamant romanesc ! :))
apropos : este "una", intr-adevar care nu le da pace, dar este de "etnie" ! asa ca, oameni buni ce pretentii sa avem ??? sau poate-s mai multe ... excluzand fetele finute ,care cunosc
membrii trupei ! - in concluzie ,noi toti ceilalti spectatori meritam respect !!!
so ! ,hai sa-i ascultam in continuare !!! e f placut ! imi place "portul lor ! siii de fapt sunt bolivieni ? Ramiro este nascut aici in Romania? (ma mir tare) = credeti-ma asta se vehiculeaza , se barfeste, se aude! eu doar intreb! multumesc

Anonim spunea...

ce fac ei de fapt ,in afara de a canta???
cu ce se ocupa?
ce fac ei ,aici in romania???
din ce traiesc ei?
aceste intrebari sunt din pura curiozitate !!!

Persoane interesate