vineri, 12 februarie 2010

The Andean Condor



(aripioare-de-pui)

7 comentarii:

paloma spunea...

superb!!!
Andres e cu adevarat urmasul stramosilor lui! :-)
are un talent nativ mai rar intalnit!
Am auzit ca acum si-a ales o cale proprie de a canta alaturi de Rolando... separat de Arrazando!
Bravo lor!
Succes!

roxy_0184 spunea...

Gracias para esa linda recuerdo.
Saludos y mucha suerte!(Roxy si Rody)

Anonim spunea...

andres are un talent inascut,este o placere sa-l asculti cantand si s-l vezi dansand.bravo andres ,esti super tare

Anonim spunea...

superba melodie..bravo Andres!!!

lee-lee spunea...

andres este un fenomen,nu stiu cum poate canta vocal si instrumental atata timp,e super talentat,vocea lui poate dezgheta orice inima. norocul sa fie departea ta andres,bravo andres

lee_lee spunea...

acum ca i-am cunoscut personal,pot spune ca sunt fantastici,carlos este foarte vorbaret insa andres este foarte timid si retras.vocea si talentul sunt punctul forte al trupei ceea ce-i face sa fie admirati de foarte multi oameni. succes baieti sunteti super tari!

Anonim spunea...

andres este intradevar foarte talentat insa la bautura face urat si jigneste pe toti cei din jurul lui.admiram foarte mult aceasta trupa dar dupa ceea ce am vazut stand la aceeas masa in local mi-am schimbat parerea despre andres , ceilalti sunt limitati insa andres este un dezastru .

Persoane interesate